Η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Λευκάδας απαντά στον Βουλευτή Λευκάδας.

08/11/2013 08:58Views: 317

 

 

Εικόνα 007 (1)

Ενοχλήθηκε λένε και εντυπωσιάστηκε λέει ο ίδιος ο βουλευτήςΛευκάδας από τη  συνέντευξη της  κυρίας Δήμητρας Δαμιανή, προέδρου της Ένωσης Γονέων & Κηδεμόνων Λευκάδας που έδωσε στην εφημερίδα μας.

«Το ΕΓΩ πρέπει να γίνει ΕΜΕΙΣ!»ήταν ο τίτλος της συνέντευξης και εκεί αναφέρει η κα Δαμιανή μεταξύ άλλων ότι «Η τοπική Αυτοδιοίκηση και ο βουλευτής δεν ήταν δίπλα μας» στα διάφορα προβλήματα που έχουν προκύψει στο χώρο της Παιδείας. Ο βουλευτής Λευκάδας έχει άλλη άποψη πάνω στο θέμα και εξέδωσε τις 30/ 10/2013 Δελτίο Τύπου όπου αναφέρει: «Η Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων Λευκάδας, ποτέ δεν απευθύνθηκε στο βουλευτή για τη μεταφορά των μαθητών.»

Όλα τα υπόλοιπα στα οποία αναφέρεται ο κος Σολδάτος σχετικά με το θέμα είχε ο αναγνώστης την δυνατότητα να διαβάσει στα υπόλοιπα ΜΜΕ της Λευκάδας. Και αυτό γιατί κλασσικά πάλι όπως συνηθίζεται από κάποιουςαιρετούς στο νησί μας η απάντηση στο δημοσίευμα δεν εστάλη στο Μέσο στο οποίο δημοσιεύτηκε η συνέντευξη αλλά μόνο στα υπόλοιπα ΜΜΕ της Λευκάδας. Και αυτά βέβαια κλασσικά πλέον με την σειρά τους δημοσιεύουν το ΔελτίοΤύπου του βουλευτή χωρίς την συνέντευξη που έδωσε στην προκείμενη περίπτωση η κα Δαμιανή. Πώς να σχολιάσει κανείς τέτοιου είδους πρακτικές;Προφανώς συμβαίνει αυτό που αναφέρει και ο βουλευτής στη απάντηση του:«…ακουσίως ενδεχομένως εξυπηρετείτε μια κατάσταση, τους γνωστούς εκείνους κύκλους, που εδώ και 

χρόνια προσπαθούν ανεπιτυχώς να παρουσιάσουν το άσπρο ως μαύρο….» Ακριβώς όπως λέει και μια παλιά παροιμία:Σε χαρακτηρίζουν αυτά που ο ίδιος σκέπτεσαι…..

Ο βουλευτής Λευκάδας να σεβαστεί το αναγνωστικό κοινό της Εφημερίδας «Νέα της Λευκάδας»!

Οι αναγνώστες μπορούν και βγάζουν μόνοι τα συμπεράσματα τους. Αυτό που μπορούμε να πούμε είναι ότι ως ανώτερος θεσμικός παράγοντας της Λευκάδας θα μπορούσε ο βουλευτής Λευκάδας κος Θ. Σολδάτος να σεβαστεί και το αναγνωστικό κοινό της εφημερίδας«Τα Νέα της Λευκάδας» στην οποία δόθηκε η συνέντευξη και στην οποία ο ίδιος επέλεξε να απαντήσει και να αποστείλει την απάντηση του και στην εφημερίδα. Αυτό ποτέ δεν συνέβη.Αντιθέτως διαπιστώνουμε ότι επανειλημμένα βομβαρδίζεται ο αναγνώστης με πληροφορίες  μη έχοντας την δυνατότητα, αν δεν το επιδιώξει ο ίδιος, να ενημερωθεί όπως επιβάλλει όχι μόνο η δεοντολογίααλλά και η κοινή λογική: Όσο το δυνατόν πιο σφαιρικά για το οποιοδήποτε θέμα και από όλες τις πλευρές που εμπλέκονται. Μονόπλευρη ενημέρωση εκεί που ο κάθεένας έχει βρει το αποκούμπι, αυτή η νοοτροπία και αυτός ο τρόπος να αντιμετωπίζονται τα προβλήματα δυστυχώς έχουν στιγματίσει τον τόπο.

Παρά το γεγονός ότι δεν λάβαμε το Δελτίο Τύπου του βουλευτή αποφασίσαμε να το δημοσιεύσουμε μαζί με την απάντηση της Ένωσης Γονέων & Κηδεμόνων Λευκάδας ώστε ο κάθε ένας να μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του.

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ κ. ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΔΑΜΙΑΝΗ, ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ, ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ.

σολδατοσ

Ιδιαίτερη εντύπωση μου προκάλεσε η συνέντευξη σε τοπική εφημερίδα, της κυρίας Δήμητρας Δαμιανή, προέδρου της Ένωσης Γονέων & Κηδεμόνων Λευκάδας, με πρωτοσέλιδο υπότιτλο, « Η τοπική αυτοδιοίκηση και ο βουλευτής Λευκάδας δεν ήταν δίπλα μας» και αυτό γιατί:

1. Η Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων Λευκάδας, ποτέ δεν απευθύνθηκε στο βουλευτή για τη μεταφορά των μαθητών.
Η μόνη φορά που συναντήθηκε ο βουλευτής με αντιπροσωπία της Ένωσης, ήταν το καλοκαίρι του 2012 και για θέμα άσχετο αυτού, επί του οποίο αναιτίως του καταλογίζεται έλλειψη συμπαράστασης.

2. Η μεταφορά μαθητών είναι καθαρά θέμα διαχείρισης της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και επομένως για τη Λευκάδα αρμόδια είναι η Αντιπεριφέρεια, η οποία διαχειρίζεται τα σχετικά κονδύλια που διαθέτει η πολιτεία.
Σημειώνω ωστόσο ότι είχα συνεργασία με τον Αντιπεριφερειάρχη για το ζήτημα, μετά από σχετική παρότρυνση που υπήρξε εκ μέρους φορέων και γονέων από χωριά του νομού, αλλά όχι πάντως από την Ένωση, στην οποία είναι πρόεδρος η κ. Δαμιανή και η οποία προφανώς αγνοεί τις ενέργειές μου.

3. Είναι σε όλους γνωστό, ότι επί τοπικών θεμάτων δημοσίου ενδιαφέροντος, ενεργώ πάντα, τόσο στα πλαίσια της κοινοβουλευτικής μου δυνατότητας, όσο και διαφορετικά, ανεξάρτητα από την εκάστοτε κυβερνητική βούληση.
Και είναι επίσης γνωστό, ότι ειδικά στα θέματα εκπαίδευσης το ενδιαφέρον μου είναι ιδιαίτερο και τα αποτελέσματα χειροπιαστά.
Η κ. πρόεδρος μπορεί να ενδεικτικά ενημερωθεί από το σύλλογο γονέων του Μεγανησίου, μέλος της ένωσης, για το πώς καταφέραμε να λειτουργήσει το σχολείο 32 μόλις μαθητών ως τετραθέσιο, με δάσκαλους ξένης γλώσσας, γυμναστικής, μουσικής και ολοήμερο πρόγραμμα, όταν ο νόμος για τα παραπάνω απαιτούσε 46 μαθητές.

Προϋπόθεση όμως για να υπάρξουν ενέργειες και συμπαράσταση εκ μέρους του βουλευτή είναι μία: Να υπάρξει πληροφόρηση, να ζητηθεί η συνδρομή του.

Τέτοια όμως πληροφόρηση κ. Δαμιανή δεν υπήρξε. Δεν επικοινωνήσατε με το βουλευτή, δε ζητήσατε τη συνδρομή του.
Προχωρήσατε ωστόσο καταχρηστικά σε δηλώσεις και επιρρίψατε ευθύνες στο βουλευτή, παρά την πλημμελή εκ μέρους σας διαχείριση του ζητήματος, τουλάχιστον στο θέμα της επικοινωνίας σας με το βουλευτή.
Και εξυπηρετήσατε, ακουσίως ενδεχομένως, τους γνωστούς εκείνους κύκλους, που εδώ και χρόνια προσπαθούν ανεπιτυχώς να παρουσιάσουν το άσπρο ως μαύρο, αναφορικά με τη δραστηριότητά μου και το έργο μου στα τοπικά θέματα.

Θεόδωρος Φ. Σολδάτος

30/10/2013

 

Σχετικά με την απάντηση του Θ. Σολδάτου Βουλευτή Λευκάδας ως προς την συνέντευξη της ένωσης συλλόγων γονέων και κηδεμόνων.

ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

 

 

Πρώτα από όλα, το τι θα μπει «πρωτοσέλιδος υπότιτλος» σε μια συνέντευξη, είναι θέμα του δημοσιογράφου και όχι του συνεντευξιαζόμενου.Να  απαντήσουμε λοιπόν στα ζητήματα ουσίας. Η  Ένωση για όλες τις ενέργειές της απευθύνεται στα μέλη της και σε όλους τους αρμόδιους φορείς και παράγοντες   μέσα από τις ανακοινώσεις της και τις επαφές της μαζί τους και ζητά την συμπαράστασή τους για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε  στο χώρο της παιδείας.Τα αποτελέσματα της εκπαιδευτικής πολιτικής, που συνειδητά σταθερά και ενιαία ακολούθησαν  χρόνια τώρα, όλες οι κυβερνήσεις και εσείς προσωπικά ως βουλευτής που στηρίζει την κυβερνητική πολιτική, είναι πια ολοφάνερα:

Μόρφωση για λίγους και ημιμάθεια για τους πολλούς, κατακόρυφη αύξηση της φροντιστηριακής δαπάνης και σχολική διαρροή.

Οι μαθητές δεν βρίσκουν καμία χαρά στη σχολική διαδικασία.

Με το ξέσπασμα της κρίσης το δημόσιο σχολείο δέχτηκε ακόμα μεγαλύτερη επίθεση.

Ο  ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΑΠΑΝΩΝ φέρνει σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς, σχολικούς φύλακες, καθαρίστριες. Φέρνει και χολικές μεταφορές που μετατρέπουν το σχολείο σε χώρο φύλαξης των μαθητών. Σχολεία κλείνουν και 27αρια τμήματα δημιουργούνται γιατί όσο πιο πολλοί τόσο πιο καλά όπως λέει και η σύγχρονη παιδαγωγική!

Η συνολική μείωση του προϋπολογισμού για το Υπουργείο Παιδείας άγγιξε το 35-40% και εσείς το ξέρετε καλλίτερα από κάθε γονέα.

Η υποχρηματοδότηση είναι η καλλίτερη αφορμή για να μπουν στα σχολεία επιχειρήσεις, χορηγοί, για να αναγκαστούν οι γονείς σε εθελοντικές προσφορές και να εκβιαστούν ανατροπές στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών.

Η ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ ξεπλένει το κράτος από τις ευθύνες του να παρέχει το δημόσιο αγαθό της μόρφωσης, ενιαία και δωρεάν σε όλα τα παιδιά και τις ρίχνει στους δήμους και την τοπική κοινωνία.

Φέτος η χρονιά ξεκίνησε με μεγάλα προβλήματα.  Κενά, κινητικότητα των εκπαιδευτικών, και ένας παιδοκτόνος νόμος για την «αναβάθμιση» της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που είναι η χαρά των φροντιστηρίων και η πλήρη σύνδεση του Λυκείου με τις πανελλαδικές εξετάσεις.

Για όλα τα καυτά προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα το «νέο» σχολείο  έγιναν το προηγούμενο  διάστημα συνελεύσεις και κινητοποιήσεις Γονέων, Μαθητών και Εκπαιδευτικών.

Εσείς συμμετείχατε, τις στηρίξατε και πως; Εμείς πάντως ήμασταν παρόντες και με άποψη.

Τέλος να σας θυμίσουμε ότι τις  ευθύνες για τα προβλήματα στο χώρο της εκπαίδευσης τις έχουν όλοι όσοι στηρίζουν τη σημερινή κυβερνητική πολιτική και ανάλογα ευθύνη έχετε και εσείς με την στήριξη της πολιτικής αυτής.  Δεν έχουμε ως ένωση  κάτι προσωπικό ούτε και θέλουμε να στηρίξουμε κανενός είδους «κύκλους».

Τα ζητήματα της συνέντευξης αναδείχτηκαν μέσα από τις συνελεύσεις των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων, αυτά μεταφέραμε σαν ένωση και το μόνο που θέλουμε είναι να αναδείξουμε την ανάγκη που έχουμε για ένα σχολείο που θα μορφώνει ουσιαστικά, θα διαπλάθει ολοκληρωμένες προσωπικότητες και θα προετοιμάζει τα παιδιά μας για τα γρήγορα άλματα της τεχνολογίας και της επιστήμης.

Το ΔΣ της Ένωσης.